Friday, December 9, 2011

it's for Judy

April 20, 2011
Judy
我還記得今天有個美麗的開始 早上出門的時候天氣非常好
陽光透過樹葉 一閃一閃的很美
下午五點知道你離開了我的消息 於是我趕了回家
回家的路上 太陽也悄悄的下山了
你就像溫暖的陽光 也悄悄的離開我了


最後謝謝你的陪伴 以及給我的回憶
一路順風


April 21, 2011
today morning, i found my plant had a bud, little and yellow.
ordinary but beautiful, and it's the most i love.

it's the second day you left me